少年, 你太年輕啦!
話說第一次去expo 就咁上左賊船.... join 台北薇薇新娘, 係我地最錯既一個決定..
 
影相, 執相, 排板, 都全冇心機, 差到一個點.
 
攝影師(伍X), 冇heart, 冇技術, 冇裝備.
 
我要求高? 
其實我只係要岩focus , 唔好我地個樣朦左, 唔好同個背景痴曬底, 唔見左我地個身姐..... 影相要中focus, 唔係最基本嗎? 我企定定俾你影架啦wo... 
 
平時自己用相機影相, 出黎D 相都唔會有紫邊既 (即係佢用既鏡頭唔夠銳啦)... 影夜景又勁多NOISY, 依家D 機, 開到3200 ISO 都唔會有咁多NOISY ... 佢影夜景多雜訊, 係因為佢既閃燈唔夠力, 要間硬推高個ISO, 但部相機又舊, support 唔倒太高既ISO, 攪到出黎既相, 黑天空勁多一點點既雜訊  作為一個揸機搵食既人, 佢相機出黎既效果竟然仲差過家用既相機... 到底什麼是專業啊... 
 
我已經冇fantasy 過要D 咩靚既構圖, 或者識利用光線, blablabla....
 
相已經影得唔靚, 
 
執相仲衰過淘寶, 明明未執, 等左一個星期, send 返同一個version 黎扮執左.... 一係就執version 3 個陣version 2 執左既野冇左, 即係明明version 2 個陣執埋男友個樣清返少少 唔好咁朦, version 3 執左個天, 但男友個樣又朦返.... 我好似打佢地工咁, 要張張開出黎由頭對多次, 佢有冇執齊version 1,2,3 話要執既野....  收完工, 仲要返去對相...
 
排板又9唔搭8... 將唔同背景既相放埋同一頁...  
有一個跨頁仲離譜... 我將D 相放落去PHOTOBOOK 既template 自己排一排睇下點樣會順眼D 啦... 點知一放D 跨頁黎睇, 有一張我個樣係正正中間打摺個個位啊! 佢係咪陰我呀?!   
 
每次同男友睇佢D 相, 男友睇一次, 嘈一次... 明明攪結婚好SWEET, 點知為左個PW, 氣氛差曬... 為咩姐依家... 真係喊出黎呀
 
我已經蝕底, 自己俾$ 出去執過曬D 相..... 佢地講到明唔會俾返執相既$ 我, 話佢地只係會執到咁, 執極都唔滿意係我要求高... 咁淘寶實在太勁, 執1次我已經覺得好好... 究竟係人地勁, 定係佢地既standard 太低?
 
我只可以講, 佢地係一間對自己既專業毫無要求, 對自己出黎既作品全無責任既公司.
Join 佢地影PW 係我最最最後悔既決定. 
arrow
arrow

    dearcarmen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()