♥ Hera UV Mist  Cushion 氣墊粉餅 (SPF50+ PA+++) ♥ 打做光澤裸肌


結合著 Base、保濕、防UV、美白、舒缓清凉效果5合1的功能 (說真的, 底妝品有美白功能, 我其實唔太相信, 不過只要佢夠貼夠保濕, 夠防曬度, 我已經好心足 ♥)

自從星星效應後, 你你你你應該都聽過air cushion呀, bb cushion呀, cc cushion呀 等等, 大概知係乜來. 咁我唔咁長氣講佢既結構啦~ (/偷懶xp)

一開始我係留意innisfree cushion既, 但上網做research 之後, 就轉肽係IOPE 同 HERA 之間掙扎左好耐. 佢地好似咁, 又同一個集團喎, 真係好難揀呀! 好多bloggers 都話IOPE比較清爽, HERA比較濕潤. 但係網上既野, 真真假假, 都係搵Tester試上手睇下好D. 其實上手分別唔係好大, 只係IOPE 好似自然透薄少少, 而 HERA好似潤少少, 遮瑕高少少. 話說我之前用過HERA CC cream, 覺得遮瑕度 & 保濕度都幾好. 咁我最後都係揀左HERA~ xd

顏色方面, HERA同IOPE 一樣, 分N21/23 (自然系列), C21/23 (遮瑕系列). 21號偏白,23號近膚色,No.22號 係透亮色(珠光)

我好大膽咁揀左C21亮白遮瑕色, 查完基本護膚品, 就直接用佢個粉樸印Cushion 上面, 但一定要輕手呀, 重手得滯會好令立立架. 睇另外D Bloggers 話用掃上會再透薄D, 等我支Shiseido 131 掃到手後試下先~ XD 期待!

優點: 一個字 快♥ 靚♥ 正♥ ~ 超方便, 印幾印就完妝, 岩曬每朝要9秒9 出門口既人 xd! 而且貼面, 有 “水光”(水嫩而有光澤), 面色好左, 均勻左~ 遮瑕方面, 印左一層cushion 之後, 泛紅、暗啞 OUT,  黑眼圈淡左.  返工冇補妝, 過左8-10個鐘後, 發現光澤度少左D, 但膚色依家均勻, 冇變灰變黃. 但鼻翼出油, 有少少浮粉, 其他位一致正常我係乾肌 + T-ZONE 有時會乾到出油, 油肌既朋友可能要三思鳥.



缺點:冇上碎粉, 用完會有D 痴立立, 但上碎粉又會冇左D 光澤, 好矛盾… 

 

hera cushion  

佢另外有隻係summer edition 黎既, 聲稱控油好D, 持久不脫妝, 持續12小時防曬. 唔知我呢隻夏天用會唔夠long lasting 呢? 

arrow
arrow

    dearcarmen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()